Wednesday 2 October 2013

VARIETY FELT PRODUCTS

Chak ! Chak ! Chak !
macam saya beritahu sebelum ini, dah 3 tahun saya menjalankan perniagaan online berasaskan felt craft di facebook (FAEERA BUTTONS).

jadi sedikit sebanyak bila ada request baru luar dari 'menu' yang saya ada ni, saya tetap cuba buat semua yang customer mintak. insyallah :)

so sini saya nak tunjukkan.... zasss....


NAME ON SHIRT - RM20 EACH
Baju ini 100% gred A cotton tapi saya tak akan ambik order baju ni selagi tak confirm stok baju ada atau tak. Almaklumlah saya ni minor dalam pembikinan tshirt. Hehe


Ini khas order keychain kartun dari customer Sabah, belakang ada tulis SSIL, tapi saya tak jumpa lak gambar lama di bahagian belakang ni. Haha. Rasanya order awal tahun 2013 lah ni. di order 135 pcs dalam masa 2 minggu. Haaa. Koyakkk. Hehe :)


Ini SBP order khas dari seorang guru praktikal sana. Maaf lah lupa nama customer. Hehe. Kalau tak salah customer order 30 pcs. Terima kasih ya :)


Haa ini tak dijangka. Order khas dari seorang customer yang nak sejambak bunga untuk ibunya dan adiknya yang mengyambut birthday. Ada 5 bunga besar + 5 love kecil besar yang saya mix warnanya. Untuk  harganya saya charga sekuntum bunga besar RM4, kecil RM3. Untuk love besar satu RM3, kecil RM2 setiap satu. Tulis nama pulak extra Charge RM5


Ini saya tak pasti benda kartun apa nama. Tapi yang pasti kartun ni di order oleh kawan saya dan dia design sendiri tauuuu ! Harga mcm biasa lah 1cm - RM1, TETAPI ada charge untuk custom made RM10 extra dari harga besar toys. 



Keychain ! ni saya suka. pandai customer design sendiri. Order dari senior sekolah ni.
Charge RM4 sebiji Love besar :)


Ni tak ada sapa-sapa order, saja buatkan untuk kawan je masa study dulu. Hehehe :)

Okay dah. Setakat ni je. Babai.


No comments:

Post a Comment