Thursday 10 October 2013

SESI MENYIAPKAN TEMPAHAN HOMEMADE HAMPERS

Assalaamulaikum fans!
Alhamdulilllah berjaya siapkan 15 homemade hampers order dari Kak Rina. walaupun order ni macam urgent case, dan siap cepatkan tarikh anjakkan 3 hari, tapi Alhamdulillah berjaya siapkan dengan tenang dan jayanya. 

Kak Rina ni repeat customer sebab before this order 3 handmade toys. TERIMA KASIH KAK RINA. Baik betul orangnya. Tidak terlalu mendesaK. Hehehe.

So sini nak tayang sikit items dan proses yang dilakukan. Sesi membalut dan mencatikkan khusus menjadi kerja KAKAK saya sebab she's the one yang lebih kreatif dari saya. saya pegang jarum benang gunting dan menjahit pandai lah. Membalut hampers memang tugas beliau. GOOD JOB SIS :)

Sebarang tempahan atau pertanyaan mengenai homemade hampers bolehlah hubungi saya di talian  0111 4382308 - SHEERA

Self pickup your homemade hampers area damansara. Tiada postage untuk hampers ya sayang-sayang sekalian. 

Terima kasih semua :)


Ini adalah antara items yang menjadi pilihan untuk homemade order hari ini. harga yang ditempah kak rina RM20 SATU HAMPER - HARGA HAMPERS ADALAH BERDASARKAN BUDGET PELANGGAN


sesi menyusun dan menbalut dimulakan.....


Pufffff - sepah! Hehehe



sesi terakhir - RIBBONS !



DONE ! READY TO BE PICK UP ON FRIDAY - 11/10/13


Hee. Saja nak tayang jugak ni sekarang tengah busy siapkan keychains, bookmarks, pins dan brooches untuk one of Al-Azhar students. URGENT ORDER - 2 MINGGU 5 ITEMS TOTAL 350 PCS sebab dia dah nak fly balik sana. Adeh, koyakkk. Tapi, Alhamdulillah. Terima kasih sebab order.

Huruf-huruf semua potong pakai gunting. Tiada acuan, tiada Sizzix. Tapi rasa mcm nak beli gak mesin tu. Hehehehe.

No comments:

Post a Comment