Thursday 24 October 2013

CUSTOMIZED SIZE PILLOW - DONE!

Assalaamualaikum.
Alhamdulillah siap jugak bantal customized size yang di order walaupunn berlaku sedikit kekeliruan tarikh yang sepatutnya di pos. 

Sekiranya kesalahan tersebut berda di pihak saya, harap dimaafkan. Dan begitulah sebaliknya yaa. 

So sini saya nak tayang kerja-kerja menyiapkan order ni.

Buat dalam kelam kabut, so harap hasilnya memuaskan cik WAN SYAZMIRA. Sebab saya selalu menekankan kepada para pelanggan supaya memberikan masa yang flexible atau mencukupi untuk saya siapkan tempahan dorang - biar hasilnya juga memuaskan. Insyallah.

Klik sini untuk lihat progress sebelum siap.




sesi lepas kita potong kain, ini masa untuk menyusun dan touch up!




Then jahit keliling sebelum letak kapas. Saya menggunakan teknik insang pari. Rasanya semua pakai teknik ni kan? Mudah dan sharp.


Lepas jahit pun saya still ukur untuk pastikan saiz dia memang betul. Hehehe


Ini zoom in sikit pasal teknik jahitan yang saya gunakan. Kemas takkkk? Hahaha


Okay taraaa. Siap dan dah di pos :)

Sebarang soalan atau order boleh hubungi saya di talian 0111 4382308 
(saya prefer whatsapp)

Terima kasih.



No comments:

Post a Comment