Sunday 20 October 2013

UPDATE NEW ORDER - DONE

Assalaamualaikum. 
Fuuhhh. Lega Syukur Alhamdulillah siap jugak order dari NUR FASIHATUL MAT SALEH. TERIMA KASIH :)

Hanya 2 minggu masa yang diberikan untuk saya bertungkus lumus siang malam menyiapkannya. kalau nak diikutkan mmg senang je tapi saya juga mempunyai kerja tetap. Hehehe.

So, here's the list order yang dia nak :
- 100 PCS BABY PIN
- 50 PCS BOOKMARK
- 50 PCS KEYCHAINS (MIX DESIGN)
- 50 WORDS KEYCHAINS (PMRAM)
- 50 PCS FELT BROOCHES
- 10 PCS NAME KEYCHAINS

Memang saya ada bagi lebih kat beliau. Contoh baby pin beliau nak 100, saya kasi lebih dalam 10 pcs. Brooches pun ada extra. Sebab bila saya ada TERBUAT LEBIH, saya tak simpan atau buang, saya direct bagi je kat customer. Hehehe. Opss~

And all done perfectly last night. Pagi buta dah terpacak depan pos office sebab nak kena pos pagi ni jugak dan harap sampai before atau pada 23hb OCTOBER 2013

Banyak gambar order beliau yang saya dah update bila yang dah siap tu. If nak tengok, boleh klik link-link di bawah yaa. 


Haa. Rasanya itu je lah antara yang sempat update dalam busy kann. Yang mana tak sempat update tu sila lah layan gambar-gambar di bawah okay.










Sesiapa nak tempah atau tanya boleh terus hubungi 0111 4382308 - saya prefer whatsapp.

Harga boleh runding. Saya tak berkira sangat. Sikit-sikit jeee. Hehehe.

Okay dah. Jumpa di lain entry yaaa.


No comments:

Post a Comment