Sunday 27 October 2013

10 PCS MUSLIMAH NURSING KEYCHAINS - CUTE AND SWEET

Assalaamualaikum. Salam isnin.
Oh. Monday Already. Hehehe

Macam biasa, weekend adalah masa menjahit saya. So weekend hari tu saya siapkan 2 order ringkas iaitu MUSLIMAH NURSING KEYCHAINS dan BIRTHDAY PILLOW (CUSTOMIZED SIZE)

Entry ni untuk keychains, bantal pulak next entry yaa... Harga keychains? NEGO  bergantung kuantiti ya... Jangan risau :)

Tak nak celoteh panjang-panjang, so saya nak tayang progress nyaa...

Layaannn...


Mula-mula potong kain macam ni. Beliau request 5 warna pink dan 5 lagi mixed warna. Ya. Ya. Ya. I know nampak macam sutun (sotong) kurita kannn. Hahaha


Pastu mula potong mukanya dan anak tudung. Mix and match warna yang menarik.


Kendian (kemudian) buatkan logo Medic tu untuk menunjukkan seorang nurse. Eh, jangan gamkan lagi tauu. Nak kena jahit mata dan mulut. Nanti gam terus keras lak.


Haaa. ni sesi menjahit mata. Kelip-kelip.


Jangan lupa put a smile on her face. Baru comey. Haha.


Next sesi lekat melekat. Biar boleh jadikan keychain!


Taraaaa. One down. 9 more to go.


Siap! Dan tuannya pun sangat menyukainyaa. Yeahhh.



Oh ya, Sebarang order atau pertanyaan boleh hubungi saya di 0111 4382308 ya. Tanya jer saya tak ngappp. Hehehe

Terima kasih semua :)

# Nantikan entry mengenai Birthday pillow yaaa

No comments:

Post a Comment