Sunday 13 October 2013

CUTE AND SIMPLE BOOKMARKS

Assalaamualikum.
weekend sentiasa sibuk dan Alhamdulillah order tak pernah putus walaupun page FAEERA BUTTONS kena hack ! haa. hack !

sebelum ni tak tahu siapa hack, cuba cari jugak akhirnya dapat tengok siapa yang hack. Sedih betul manusia mcm ni, Melayu kot. Tapi tak apa, Rezeki tu dari Dia. Dia tentukan. Buktinya tak ada page pun order masih masuk macam biasa non stop. Sebab bukan PAGE tu yang menjahit tapi TANGAN saya yang berkerutu, kasar dan kematu ni. Hahahaha.

Oh ya, Nak tahu siapa hack? Taraaaaa.


Tora datang lagi dendang betuiii. Korang sila hati-hati :)

---------------------------------------------------------------------------

Okay now, back to the topic.

Actually ni students Al-Azhar yang saya bagitahu last entry tu yang order. Dia mintak 50pcs Bookmarks yang comel warna warni dan simple. So fikir punya fikir dapatlah ini hasilnya.

Urgent order la kata kaauu. Hehehe. SAYA TAK LAYAN URGENT ORDER KALAU JADUAL MENJAHIT PENUH. Harap maklum ya. Layannnn.

HARGA : RM2 SETIAP SATU

Sebarang order atau pertanyaan, boleh call, mesej, whatsapp saya kat 0111 4382308. Ingat, urusan urus niaga saja, lain-lain saya report polis. Hehe :)










jenis-jenis corak bergantung pada masa, mood dan tema yang diminta pelanggan. Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment