Sunday 29 September 2013

TEMPAHAN GUBAHAN HANTARAN / BANTAL & DULANG

Assalaamualaikum fans :)
Hari ni saya terjebak sikit dalam pembuatan dulang hantaran, bantal dan sedikit gubahan simple khas untuk para pengantin yang kekurangan bajet atau memang bajet. 
Asalnya tempahan dari kawan-kawan jugak yang nak berjimat.
Yelah lepas nikah banyak pakai duit lagi tau nak move on.
So, memandangkan hantaran itu adat kita yang 'wajib' kita kenalah berjimat.

Sini ada tempahan khas simple garden flower bertemakan putih gading dan pinky lembut gitu. All the stuff yang nak letak atas dulang pun putih gading belaka. 
Saya mengalukan customer utnuk sediakan barang sendiri dan hanya memberikan upah gubah sahaja kepada saya. Jadi situ pun dah jimat bajet.

Sekiranya nak semuaaa saya sediakan, FULL PAYMENT diperlukan sebab saya memang tak amik upah banyak. Yang di bank in itulah buat beli barang.

Untuk permulaan tema klasik mewah, harga bermula RM500 untuk 7 dulang ! Murah kannnn. kalau beli mana2 yang dah siap pun kat kedai memang cecah RM700 +. Dan disini saya nak ingatkan harga BOLEH NEGO. Saya tolong awak, awak tolong saya. 

WARNA untuk tema boleh ditetapkan sendiri oleh customer

CONTACT

SHEERA : 0111 4382308
FB : Sheera Shaari





Untuk tempahan BANTAL DULANG, harga bermula dari RM30 setiap satu ! Disini saya nak ingatkan saya menggunakan kain yang sangat berkualiti besertakan kerawang berkualiti.
INSYALLAH PUAS HATI :)




PST : ALHAMDULILLAH DAPAT NEW JOB - 20 pcs homemade hampers :)

Pstt:gambar atas tu bukan saya buat. Credit to one of my senior dulu. Haaa. Jangan over acting. Haha. bawah2 saya punya. Cuba cari ilham baru....

No comments:

Post a Comment