Friday 8 November 2013

CUSTOMIZED - ENGAGEMENT PILLOW

Chak ! Chak ! Chak ! Assalaamualaikum.
express updating hari ni nak tunjukkan order customized engagement pillow dari NAIMAH - a nursing student. 
Dengan tema pink - purple dan juga miniatur nurse + police traffic
Saiz nya adalah 40cm+. 

Sesiapa nak menempah bolehlah hubungi saya ya. 
Kalau nak buat design sendiri pun dibenarkan. Asal simple, saya boleh jahitkan. Insyallah. Langsung tak ada masalah. Atototooo.

Okay now jom tengok progress......


Mula-mula saya fokuskan untuk siapkan minatur dulu. Imagine......


Kemudian, potongkan nama, title dan lekatkan atas kain. 


macam ni.....


Another paper flower by momoyo. Simple dan vintaj.


Alright then jahitkan kelilingnya sebelum masukkan banyakkk loose fiber.
Alololooo kemasnya saya jahit :p


Okay dah siap ! Dah pos pun. Naima pun dah dapat bantal dia. Hehehe.
Alhamdulillah dia suka sangat :)

Terima kasih :)
-----------------------------------------------------------------------------

IKLAN TUAN TANAH

Be special dan gempak dengan memberikan doorgift kepada para tetamu dengan FELT TISSUE POUCH ! Bab warna tak payah risau. Bagitahu je warna tema korang.

DISERTAKAN JUGA TISSUE DI DALAM ! 
So, korang tak payah sediakan tissue utk guest, dorang dah dapat pouch cantik siap tissue kat dalam tauu. Hehehe.

HARGA 
RM 1.50 setiap satu dengan minimum 100 pouches
Lebih 300 - satu RM 1.20

(ada ke yang jual lagi murah? tak kottt. Heeee)

CONTACT
Sheera - 0111 4382308
Facebook - Sheera Shaari

Saya prefer whatsapp :)


No comments:

Post a Comment